ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΥΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Ασφάλεια πυρός σπιτιού / κατοικίας

Ασφάλεια πυρός σπιτιού / κατοικίας

Η ασφαλιστική κάλυψη πυρός σπιτιου / κατοικίας είναι ένα είδος ασφάλισης που παρέχει προστασία για το σπίτι και τα προσωπικά σας αντικείμενα σε περίπτωση πυρκαγιάς. Με γνώμονα την αξία της Ακίνητης Περιουσίας μας, αυτή η κατηγορία ασφάλισης μας εξασφαλίζει το κεφάλαιο που θα χρειαστούμε στην περίπτωση ανακατασκευής της από Ολική καταστροφή ή επισκευών από Μερική καταστροφή που προκλήθηκαν από τυχαία, απρόβλεπτα αλλά ζημιογόνα γεγονότα όπως Σεισμός, πλημμύρα, πυρκαγιά, τρομοκρατικές ενέργειες, κλοπές/διαρρήξεις, κακόβουλες ενέργειες (δολιοφθορές) κ.τ.λ.

Το κόστος του Ασφαλιστηρίου Πυρός (κτίριο & περιεχόμενο), είναι ελάχιστο σε σχέση με την αξία του περιουσιακού μας στοιχείου!
Οι ελάχιστες καλύψεις που περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο Πυρός είναι:
1) Ζημιές από πυρκαγιά, δάσος, κεραυνό, καπνό κλπ.
2) Έκρηξη (από φιάλη υγραερίου, θερμοσίφωνα, καυστήρα-λέβητα) κλπ.
3) Πρόσκρουση Οχήματος (για ακίνητα σε δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία)
4) Πτώση Αεροσκαφών και αντικειμένων τους (για σπίτια κοντά σε αεροδρόμια).

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν περιλαμβάνουν όλα τα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας αυτόματα κάλυψη για ζημιές από πυρκαγιά. Ορισμένες πολιτικές ενδέχεται να απαιτούν από εσάς να αγοράσετε πρόσθετη κάλυψη ή εγκρίσεις προκειμένου να είστε πλήρως προστατευμένοι σε περίπτωση πυρκαγιάς. Επομένως, είναι σημαντικό να αναθεωρήσετε προσεκτικά το ασφαλιστήριό σας για να καταλάβετε τι είδους κάλυψη έχετε και ποια πρόσθετη κάλυψη μπορεί να χρειαστείτε για να προστατέψετε το σπίτι και τα υπάρχοντά σας.

Τι πρέπει να προσέξει κάποιος πριν αγοράσει μια ασφάλεια πυρός σπιτιού / κατοικίας;

Τα παραπάνω αποτελούν την “βάση” για συμβόλαια με περισσότερες καλύψεις ή τυποποιημένα “πακέτα” ασφάλισης.
Σημαντικά σημεία που αξίζουν την προσοχή μας είναι

α) Το κεφάλαιο ασφάλισης κτηρίου, να ανταποκρίνεται στο τρέχων “κόστος κατασκευής του” για να μην θεωρηθούμε ασφαλισμένοι…

β) Να αποσαφηνίσουμε τις τυχόν “απαλλαγές” στο συμβόλαιο που επιλέγουμε, δηλαδή από ποιο ποσό της ζημιάς και μετά, μας αποζημιώνει η Ασφαλιστική.

γ) Να γνωρίζουμε τις “εξαιρέσεις” του συμβολαίου που επιλέγουμε, δηλαδή σε ποιες περιπτώσεις δεν έχουμε καθόλου κάλυψη.

δ) Να ζητάμε τις καλύψεις που θεωρούμε αναγκαίες & να μην περιοριζόμαστε στα “τυποποιημένα πακέτα” των ασφαλιστικών εταιρειών….

Με τα σύγχρονα δεδομένα, χρήσιμες και ίσως αναγκαίες καλύψεις είναι οι “θεομηνίες” {έντονα καιρικά φαινόμενα} και ο “σεισμός” (η χώρα μας βρίσκεται στην πιο σεισμογενή περιοχή της Ευρώπης)…

Ακόμη κι αν δεν μπορούμε να αποφασίσουμε ή να επιλέξουμε τι από τα παραπάνω είναι η σωστή ασφάλιση της δικής μας περιουσίας , απευθυνόμενοι σε έναν έμπειρο ασφαλιστικό σύμβουλο, θα μας λύσει τις απορίες μας, θα συγκρίνει καλύψεις που ταιριάζουν στις ανάγκες μας και θα μας προτείνει την ιδανικότερη και συμφέρουσα λύση μεταξύ διαφορετικών Εταιρειών…!!!

Έχοντας στη διάθεσή μας αρκετές διαδικτυακές πλατφόρμες ασφαλίσεων, παραβλέπουμε την προσωπική επαφή-σχέση με τον Ασφαλιστικό μας Σύμβουλο, ο οποίος βρίσκεται κοντά μας τις περισσότερες ώρες της ημέρας υπερασπίζοντας τα προσωπικά μας συμφέροντα στις ασφαλιστικές εταιρείες…

Υπάρχει και το υποκατάστημα Τραπέζης που συνεργαζόμαστε, το οποίο πουλάει προϊόντα ασφάλισης του Ομίλου της Τράπεζας. Η ενημέρωση που έχουμε για την εξασφάλιση της περιουσίας μας, είναι “πρόχειρη” κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής μας, και το κυριότερο, σε περίπτωση  επερχόμενης “ζημιάς” δεν είναι ξεκάθαρο ποιανού τα συμφέροντα θα υποστηρίξει ο Τραπεζικός υπάλληλος…

Ας θυμόμαστε, πως αυτές οι μικρές αλλά σοβαρές αποφάσεις που αφορούν την Περιουσία μας, ίσως στο μέλλον να αποδειχθούν σωτήριες!